Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Squall_Leonhart (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 19:38:34 MET

Witam

dzieki...

| >Pmięć RAM DIMM 256 MB PC133 635,00 zł
| Po co az tyle ? 192 To max co potrzeba.
Pomiedzy tym co ty piszesz a tym co ja jest niewielka roznica cenowa a w
przyszlosci przyda sie 256

| Po co ? Wystarczy w zupelnosci Duron 600 przekrecony na 900
Komputer z gwarancja nie ma mozliwosci podkrecania poza tym Durony nie
wypadaja tak dobrze jak Athlon-y (to ma byc komputer na conajmniej 3 lata w
przod)

| Mly drogi i sredni... Na gieldzie mozna za 800 kupic IBMa 46 GB wiec w
| skelpei tyle ebdzie kosztowac IBM 30...
Nie potrzebuje wiekszego, a SEAGATE to z tego co wiem dobra firma (moj 2x4GB
jest wystarczajacy)

| Minimum to Soltek SL75KV+
Prosilbym o poszerzenie tematu (nie mam pojecia o plytach na AMD-ki). w
www.bit.krakow.pl jest tylko jedna pozycja a to dziwne bo to jeden z
wiekszych sklepow jakbys mogl to sprawdzic?

| Zwykla za 40 lepiej...
Przeciez to zwykla

| Do 15 calowego monitora ? Wyluzuj, ku CD Teac 40x
A co ma naped DVD do monitora?? Zaloze sie ze DVD bedzie standardem wiec
patrze przyszlosciowo

| Po co niby ? Z tym prockiem DivXy mozesz bez problemu odtwarzac.
O tym to nie mialem zbyt duzego pojecia ale skoro tak to +dla mnie

| Po co dwie ? I czemu nie 3com 10/100 albo Compex ? koszyuja mniej niz
| 100we...
Po co dwie bo mam juz kompka i chce je polaczyc, a szeregowy port mam
zajety, a czemu nie ten ktory podajesz? Bo nie ma takiego... najtanszy 3com
to chyba 400zl, tansze sa ale oparte na ISA a chce PCI

980,00
| Patrz wyzej.
Dlaczego to odrzucasz???

To tyle dzieki za odzew, licze na odpowiedz :-)) i licze ze jesszcze inni
ludzie sie wypowiedza

--
Squall Leonhart