Re: Abit BH6 1.01, IBM DJNA i Win98SE ...

Autor: Grzegorz Żyłą (rick359_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 16:33:14 MET

 "Megatron" <megatron_at_kki.net.pl> napisał / wrote:

> [...]
> i sterownik zainstalowany chyba jest poprawnie (?, tak czy inaczej
> pisze intel xxxxxxxx PCI Bus Master IDE). Obciazenia CPU
> wedlug hdtach-a wynosi 95 procent wiec wskazuje na wylaczone
> DMA. To samo dzieje sie pod WinMe, ale juz pod W2000 wszystko
> jest w porzadku. Zaznaczyc musze ze nigdzie pod W9x nie znalazlem
> opcji wlaczenia DMA, poza ta dla napedu CDROM.
>
> To wyjasnia dlaczego wydawalo mi sie ze moj stary Quantum
> jest tak samo szybki jak nowszy IBM DJNA.
>
> Probowalem instalowac inne sterowniki do kontrolera HD, ale
> niezmniennie konczylo sie to sieczka i koniecznoscia stawiania

cze
nie jestem chamski wiec od razu przejde do sedna
w windzie9X (przypuszczam, ze w Me tak samo) trzeba
1.w wlasciwosci systemu przejsc so menedzera urzadzen
2.rozwinac sobie "stacje dyskow"
3.wlaczyc wlasciwosci generic ide disc albo jakos tam (w zaleznosci jak komp go
rozpozna)
4.wlaczyc DMA
5.zrestartowac kompa
6.cieszyc sie zyciem:))
pozdrawiam i polecam sie na przyszlosc (pisz na rick359_at_wp.pl)