Re: kupie Corela 7.0

Autor: frezzer (frezzer_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 15:40:19 MET

Użytkownik Marky <marky_at_w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych > >

> a czy jest jakas roznica dla uzytkownika czy to wersja select edition i
oem
> ?
> wazne chyba, ze jest to corel ver. 7.0 ?

Wazne dla niektorych uzytkownikow, bo wersja OEM jak kazdy wie
dostaje sie ja ze sprzetem, a uzytkownik <Robert> chce kupic Corela
tzn. raczej skanera firmy Plustek nie ma, a jak mu te wszystkie licencje,
itd potrzebne
to pewnie prowadzi firme i sie mozna rozwodzic.

Podumowanie
Uzytkownik - uzytkownikowi nie rowny.

Pozdr.
Frezzer