Re: Winoncd i iso

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 16:26:06 MET

Andrzej Litewka wrote:

> Czy jak mam obraz płyty jako jeden wynikowy plik .iso to winoncd będzię
> widział taki plik jako obraz płyty i na podstawie tego pliku wypali taką
> płytę ?
> Jezeli tak to jak się wskazuje ten plik ( która opcja ?)
> Jak to zrobić ?
W moim WinOnCD 3.6 (Power Edition) jest w Wizardzie "Trak Image" - wybieram
to, a następnie po najechaniu na CD w edytorze pyta o plik (chce RAW, ale
zauważyłem, że Winoncdowski RAW jest w 98% kampatybilny z ISO) - zresztą i
tak potem pyta jaki to format i jaki mode ;-)
Więc WinOnCD może nagrać (chyba) każdy sieskompresowany format ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|