Re: Latajacy kursor tam gdzie on sam chce! :)

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 22:32:26 MET

> Mam myszke A4tech 2 przyciski standartowo i 3 pod kciukiem,
> jak ktos jest oczywiscie praworeczny.
>
> Sterowniki mam WinScroll V5.2 95/98 i instalowalem je juz kilka
> razy i nic, jest to samo.

Moim zdaniem ten model tak ma. Sam mam taką mysz (w szufladzie) i identyczne
problemy.
Zauważyłem, że wkaźnik sam się przesuwa przy zdarzeniach dzwiękowych w
Windowsie (tak chaotycznie i jakby jeszcze sie wcisnęło przycisk). A czasami
przy bezczynności z nudów wskażnik leciał do góry lub w dół ekranu.
Niewiele pomogły kontakty z supportem A4Tech'a w USA.
Ostatecznie przełączyłem na 2 przyciski i używam jak bawię się w QNX
(normalnie używam myszy na USB - też A4Tech - pod Win98SE).

Jest jeszcze możliwość, że masz w pobliżu myszy położoną komórkę. Zdarza
się, że jak telefon nadaje to mysz się dziwnie zachowuje.

--
Pozdrawiam
Romek