Re: Latajacy kursor tam gdzie on sam chce! :)

Autor: czar27 (czar27_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:20:06 MET

Witam

Dziekuje Wszystkim za szybka reakcje.

Mam myszke A4tech 2 przyciski standartowo i 3 pod kciukiem,
jak ktos jest oczywiscie praworeczny.

Sterowniki mam WinScroll V5.2 95/98 i instalowalem je juz kilka
razy i nic, jest to samo.

Jesli chodzi o robala to nie jest zaden ze znanych, mialem prosiaka
lecz juz go nie ma i przypadkowe ruchy kursorem nie wygladaja na
kontrolowane.

Jeszcze raz dziekuje, ale teraz to juz sam nie wiem co moze byc
grane, a tak sie przywiazalem do tej mychy, ze nie dopuszczam
mysli, ze jest padnieta. :)

Pozdrawiam
Jam
tranced_at_poczta.onet.pl