CIEKAWOSTKA !!! Atlon TB 650

Autor: Remgiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 18:08:54 MET

Witam wszystkich,

dzisiaj wpadl mi w rece bardzo ciekawy procesorek, mianowicie Thunderbird
650, ale moze wszystko po kolei. W piatek udalo mi sie wylicytowac na
Allegro TB650 za 385zl. Wszystko byloby ok, gdyby nie fakt, ze po
wylicytowaniu chcialem sprawdzic jak ta 650 sie kreci. Ku mojemu zdziwieniu
wszedzie gdzie patrzalem zawsze znajdywalem informacje ze TB zaczynaja sie z
zegarem 700. W zwiazku z powyzszym postanowilem skontaktowac sie jak
najszybciej z sprzedajacym i spytac czegoc nie pomylil (np. ze procek jest
na SlotA zamiast SocketA. Okalalo sie ze procek jest naprawde na SocketA, i
jest opisany jako Athlon 650. Dzisiaj udalem sie po odbior wyzej
wymienionego procka. Ku mojemu zdziwieniu procek okazal sie rzeczywiscie
Atholenem 650 (seria 24). Ale nie to bylo najlepsze. Otoz okazalo sie ze
procek ma standardowo odblokowany mnozki (i nie byla to robota specjalisty).
Mostki L1 wygladaja tak jakby byly fabrycznie polaczone. Pytanko: Czy ktos
moze wie o co w tym wszystkim chodzi ???

Pozdro
Remi.

Ps. Procek w tej chwili chodzi bez problemu na 8x100 (ustawiam po na Abitku
KT7 po prostu ze jest Athlon 800 i wszystko jest ok, nie musze korzystac z
tzw user ...)