Re: TEAC W54E - firmware update...

Autor: Nijou (nijou_at_spamlock.go2.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 18:17:13 MET

| Nie - jest inny - do innego Rev. (1.1). A tam pisze wyraznie, ze ten
| update jest takze z wersji 1.0A-X do wlasnie wersji 1.0Y, ktora juz
| posiadasz - wniosek - nic nie ma tu juz do roboty :) Gdybys mial
1.1B to
| wtedy moglbys upgradeowac do 1.1Y

Widzisz, mnie zafrapowalo, dlaczego jedne nagrywarki maja firmware
serii 1.0 a inne 1.1. Przeciez, logicznie rzecz ujmujac, to sa
fizycznie _te_same_ nagrywarki. No to dlaczego dla jednych najnowszy
firmware to 1.0Y a innych 1.1Y? Przeca naturalne jest, ze wersja 1.1
jakiegos softu jest nowsza od 1.0? Ja wymiekam. Nie rozumiem tego.
Chyba ze 1.0 i 1.1 to wersje nagrywarek, a literki to kolejne
aktualizacje softu.

Pzdr,
Nijou