Re: Windows ME badziewie

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 14:44:02 MET

From: "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>

> 1. Poszukaj wirusa, czlowieku.
> 2 .Nie pasuje - zainstaluj win 98. Zreszta nie wiem, po jaka cholere
ludzie
> maja ME, bo czesto slysze, ze cosik nie dziala (a dzialalo pod 98), nie
> wspolpracuje i td.

latwo powiedziec ze badziwie i wywalic bo to microsoftu
zamiast siasc zainstalowac cos jeszcze raz pokombinowc
z ustawieniami itp. itd.
ja po zainstalowaniu win me mialem straszny problem
z konfiguracja sieci komputry za nic nie chcialy sie widziec
(wczescniej na 98 nie bylo zadnego problemu)
ale zamiast pojsc na latwizne i zainstalowac 98
bo to napewno wina win me ze nie chodzi
pomeczylem sie i zrobilem ze wszystko dziala
na win me
teraz wszystko chodzi bardzo ladnie i nie mam zadnych problemow
nie liczac ze kiedys (musialem byc w tedy chyba napity)
zainstalowalem sterowniki do rivy na chipset ali (mam bx)
tak potem namieszalem ze wkurzylem i reinstalke walnelem
i do dzis zadnych problemow nie mam

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet