Re: Notebook vs. "tradycyjny" pecet

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_rowerpower.dhs.org)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 08:07:16 MET

On Sat, 13 Jan 2001 01:21:06 +0100, Wojciech Grobel
  <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Witam
>
>Znajoma chce/potrzebuje kupić komputer, tylko ma pewien problem - kiedy
>patrzy na monitor, to po stosunkowo krótkim czasie zaczynają ją boleć i
>łzawić oczy :(. I teraz tak sobie myślę... może rozwiązaniem byłby używany
>notebook? [..]

Rozwiazaniem bylby jedynie dobry monitor. Uzywany notebook, do tego
tak tani jak sobie zyczycie, ma wyswiecona matryce o duzej
bezwlasnosci i niskiej jasnosci. Pracuje sie na tym nieprzyjemnie.
W ogole na matrycach TFT pracuje mi sie malo dobrze, ale to juz
subiektywna opinia.

Tylko dobry monitor (taki wlasnie za 2000+ zl).

LR

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice