Re: przejsciowka

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 21:28:56 MET

Wojtek Kościecha wrote:

> Dziekuje za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie. Na stronie jest schemat
> podlaczenia 2 joy do jednego gniazda. Ale niestety gniazdo w karcie
> muzycznej obsluguje tylko 4 przyciski. Jak podlaczy sie pod 2 joysticki to
> kazdy ma tylko po 2 przyciski. :(

Bo jeden Joy może mieć tylko dwa przyciski!!!
Jak masz więcej to są dwie możliwości:
1) wszystko jest "mixowane" na dwie linie (a odmixowaniem zajmuje się DRV)
2) wykorzystane są linie drugiego Joya.
Pierwsza jest bardziej uniwersalna (i starsza, ale mniej popularna), bo:
a) będzie działał na starych I/O obsługujących tylko jeden Joy
b) na nowszych I/O oraz kartach muzycznych będzie można podłączyć dwa takie
Joy

> Czy jest jakas mozliwosc zeby dwa joysticki ze zwyklymi wtykami podlaczyc do
> jednego kompa i zeby mialy po 4 przyciski ?

Wszystko zależy jakie to Joye: z pkt.1 czy 2. Jak z 2 to niestety, ten joy
jest "dwa w jednym", a JoyPort obsługuje max. 2 Joye!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|