Re: przejsciowka

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 12:25:41 MET

Wojtek Ko?ciecha wrote:

> Gdzie mozna znalesz przejsciowke na dwa joysticki i ile mniej wiecej
> kosztuje ?

Oba - nie wiem... ale proponuję zrobic samemu:
http://www.hardwarebook.net/ad_Pc4Joysticks.html

Dziekuje za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie. Na stronie jest schemat
podlaczenia 2 joy do jednego gniazda. Ale niestety gniazdo w karcie
muzycznej obsluguje tylko 4 przyciski. Jak podlaczy sie pod 2 joysticki to
kazdy ma tylko po 2 przyciski. :(
Czy jest jakas mozliwosc zeby dwa joysticki ze zwyklymi wtykami podlaczyc do
jednego kompa i zeby mialy po 4 przyciski ?
Pozdro. Woj.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet