drivery do k. muz. na plycie...

Autor: czar27 (czar27_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 23:48:42 MET

Witam Szanownych Grupowiczow i prosze o pomoc,
teraz o troche inna rzecz, mianowicie:

Kupilem plyte glowna (EPOX chyba)? VIA EP-3VBA
i nie moge znalezc sterownikow do karty muzycznej,
ktora znajduje sie na tej plycie.

Moge ja wylaczyc w setup'ie, ale wtedy musze i tak
korzystac z dodatkowej karty muzycznej do ktorej
mam sterowniki, a chcialbym uruchomic wkoncu
ta co w sumie jest wbudowana, ale nie mam pomyslu
jak moga sie nazywac sterowniki i nie moge niczego
znalezc co by pasowalo i dzialalo z ta karta.

Za wszelka pomoc bede wdzieczny.

Pozdrawiam
Jam
tranced_at_poczta.onet.pl