problem z przegladaniem witryn int.

Autor: czar27 (czar27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 00:04:36 MET

Prosze o pomoc w takiej kwestii.

Mam taki programik, ktory przyspiesza inta "webcelerator" i serwer proxy
w3cache.szeptel.net.pl wpisany w ustawienia, ostatnio cos sie tak
porobilo, ze nawet jak wylacze tego przyspieszacza i usune serwer proxy
to przegladarka pokazuje mi, ze taka strona nie istnieje, a na dole na pasku
przegladarki odwoluje sie do 127.0.0.1 i nie moge tego wogole zmienic i
powrocic
z tym do poprzedniego stanu.

Za pomoc z gory dziekuje.

Pozdrawiam Wszystkich kozakow komputerowych :)
Jam
tranced_at_poczta.onet.pl