Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 17:09:47 MET

U=BFytkownik "Magdalena Busk" <magdalena_eliza_at_hotmail.com> napisa=B3 w =
wiadomo=B6ci news:RPk76.5497$Qb7.763421_at_newsb.telia.net...
>=20
> Ja mowie o specjalnych wersjach dla zwyklych ludzi. (Np. Office 2000
> Premium, Student License, ktory nabylam za ok. 500 zl, nie zawiera
> ksiazki, ma czarnobiale okladki, przysylany jest w kopercie, po
> podstemplowaniu karty ze szkoly/pracy. Takiego programu nie mozna
> odsprzedac.). Firmy moga kupic normalne wersje, ale czesto Office czy
> inny tego typu pakiet wchodzi do zestawu programow, nabytych z
> komputerem.
No w=B3a=B6nie mo=BFe gdy w sporo biedniejszej Polsce MS zastosowa=B3 =
podobne rozwi=B1zania do by skuteczniej zwalcza=B3a piractwo.

> Ha, czy wie Pan, ze tutaj komputery sa o wiele tansze, niz w =
Polsce????
Ja osobi=B6cie jako=B6 w to niewierz=EA ale mo=BFe.

No w=B3a=B6nie!

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo pa=F1stwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzuj=B1 =
pa=F1stwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gn=F3j, gdzie gn=F3j tam ......"