Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 12:25:00 MET

On Thu, 11 Jan 2001 16:04:01 GMT, "Magdalena Busk"
<magdalena_eliza_at_hotmail.com> wrote:

>Na pewno! Ale cos takiego jak gielda piracka nie istnieje! Raz zdarzylo
>mi sie dostac link do takiego "sklepu", z piratami... Strona ta istniala
>1 dzien! Natychmiast ja usunieto, zapewne po informacji do admina
>serwera...
naiwnosc jest rozbrajajaca :-))

>Mozliwe... Nie jest to jednak zjawisko masowe, bo nikt tu nie cierpi na
>brak oprogramowania. Sama wybierajac nowy komputer, musialam sie bardzo
>wysilic, by znalezc wlasnie bez gier,
prosze pani rozbroila mnie pani kompletnie
dotychczas myslalem ze "szwedka filmowa" to wymysl scenariusza,
ale nie te istoty istnieja naprawde :-))
czy nie istnieje sukcesja krola szwecji nad krolestwem polski i litwy?
chetnie stane sie monarchista :-))))
i przyznam ze jednak kmicic to byl szpion moskwy i sprzedawczyk :-)
> bo te mnie nie interesuja.Czesto z
>komputerem domowym, dostaje sie nawet po kilkanascie roznych gier.
>
>pozdrawiam, mb
serdeczne pozdrowienia
hej
prosze jednak przed przyjazdem do polski pozbyc sie obywatelstwa
polskiego, ( zdziwi sie pani ale polska wladza dba tak o swoich
poddanych ze udziela obywatelstwa do n-tego pokolenia :-)))) )
zetkniecia z proza zycia w polsce , na wskutek szoku kulturowego
moze pani nie przezyc

--
Nasze decyzje nie sa ostateczne dlatego,ze jestesmy nieomylni
ale jestesmy nieomylni dlatego ze nasze decyzje sa ostateczne.