Re: Jaka grafika i obudowa

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:20:37 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:eons5tk2bng8rst8sq34bthdg7li3b97d8_at_4ax.com...

> Olej ProLinka... minimum to Leadtek.

dlaczego ??? ProLink zly ?? tani i TV-Out do tego !!!
uzywasz ??? moze kto ma i sie wypowie !!!

> Jak najbardziej.

cieche ???? wentylator ten sam !! lepiej kupic narmalna za 150 i dokupic
leprzy wiatrak (lozyskowy) i podmienic !!! wszystko razem kolo 200zl