Re: Jakie wymagania do ogladania Divx ?

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 09:53:46 MET

YaQ0b napisał(a) w wiadomości: <93ko4r$rj0$1_at_news.tpi.pl>...

>Z jakiego powodu ?

Tak technicznie precyzyjnie - to musze odszukac plik umieszczony na
plytce z filmem, tam to wyczytałem. Razem z tym byl tescik
przepustowosci systemu pod katem divx. Jak znajde to go zacytuje!
A poza tym jeszcze niedawno mialem PII300 wlasnie z MSI6199 na VIAxxx
i takie zaciecia sie zdarzaly czesto. Moje dzieci twierdzily ze nie da
sie ogladac, ale one maja chyba za duze wymagania :)))
Teraz ma PIII600 (z ta sama plyta) i nie ma problemu.

pozdrawiam
Feromon