Re: Karta TV w bardzo starym sprzęcie?

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 01:08:24 MET

> A WLASNIE ZE SA KARTY TV NA ISA!!! Moj kumpel mial taka, wsadzales ja do
> isa, podlaczales do tej karty monitor, a karte Tv podlaczales do monitora
> (cos takiego jak vodo 1) Oczywsicie da sie pracowac tuylko w trybie pelno
> ekranowym. Sama karte uruchamialo sie spod dosa i dalbym glowe ze poszlaby
> nawet na 386
> a moze nawet na 286.

> --
> perszing

Raczej byly gdyz nie sa produkowane od96 roku. Nazywaly sie one Movie
machine i byly produkowane przez FAST MULTIMEDIA .W zasadzie sa to karty do
amatorskiego montazu wideo (dwa wejscia
umozliwiajace miksowanie obrazu ze soba i opcjonalny modul kompresji MJPG ,
a tuner TV dolozony
jest tam "na przyczepke" .Jedyna ich wada jest slabe i stare oprogramowanie.
Mam taka karte
ktora kupilem 2 lata temu po bezskutecznych probach zmuszenia TV MAXa do
lapania
co najmniej 90% klatek. Ta karta przy pelnym palu gubi co najwyzej kilkaset
klatek / 90 minut filmu.
Aha chodzily w okienku a pod dosem jest tylko program
diagnostyczny.Podejzewam jednak ze ciezko jest je teraz kupic(malo
egzemplarzy w Polsce - karta kosztowala ponad 1000 DM).

Pozdrowienia