Re: Karta TV w bardzo starym sprzęcie?

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 00:08:24 MET

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <michal.usenet_at_gorilla.com.pl> napisał w
wiadomości news:14237548008.20010111223954_at_gorilla.com.pl...

> AFIK _nie ma_ kart TV na ISA.
ZANIM COS NAPISZESZ TO SIE ZASTANOW

A WLASNIE ZE SA KARTY TV NA ISA!!! Moj kumpel mial taka, wsadzales ja do
isa, podlaczales do tej karty monitor, a karte Tv podlaczales do monitora
(cos takiego jak vodo 1) Oczywsicie da sie pracowac tuylko w trybie pelno
ekranowym. Sama karte uruchamialo sie spod dosa i dalbym glowe ze poszlaby
nawet na 386
a moze nawet na 286.

--
perszing