Re: pomocy! - siec na dwa komputery

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_niespamuj.chomiczowka.net.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 00:18:36 MET

> niestety w
> przyczyn obiektwnych hub musi byc na zewnatrz czyli pod golym niebem,

:((( Długo się nim nie nacieszysz... A nie lepiej po BNC?

> czy las anten tv i satelitarnych, przez ktory przechodzi kabel moze miec
> znaczenie? a moze niska temperatura (ok. -1 st) zle dziala na huba? a moze
> kabel jest za kiepski?

Raczej nie anteny, one są pasywne, a ja pracuję z ethernetem UTP koło dużych
anten nadawczych - jakoś to chodzi, i tez drut kat. 5...
Odpuść sobie tego huba i spróbuj bezpośrednio, 120m to jeszcze nie takie
straszne nadużycie (choć z drugiej strony i 100 metrów jest na wyrost).
Jednak przejdź na BNC jak możesz...

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI