Re: Matrox G400 a dxr3

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 22:39:41 MET

Użytkownik "Robert Osowiecki" napisał w wiadomości

> Mój brat dokupił niedawno dekoder dxr3. Przed chwilą zadzwonił
> do mnie, że działa świetnie, ale... kiedy wyjął Matroxa i włożył
> byle co (czyli Tridenta). Mam zamiar sam przy tym podłubać, ale
> przedtem chciałbym się rozeznać w temacie zgodnego działania obu
> wymienionych urządzeń pod jedną obudową. Czy wystąpiły jakieś problemy?
> I jak je można rozwiązać? Procesor AMD K5, płyta z chipsetem Via.

Nie wydaje mi sie, zeby wspolpraca nie byla mozliwa.
Nie jest to czasem tak, ze z Matroxem byl zainstalowany dekoder
programowy DVD ktorego dolaczaja do G400 (nie wiem czy do wszystkich,
ale chyba do tych z wyjsciem na dwa monitory), a w ustawieniach karty
zalaczone odtwarzanie DVD ?
Dxr3 to jest dekoder sprzetowy; oba na raz nie pochodza :-)
Przyjrzyj sie pod tym katem ...

Pozdrowienia

 Józek