Matrox G400 a dxr3

Autor: Robert Osowiecki (magic.robson_at_rassun.art.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 17:10:38 MET

        Mój brat dokupił niedawno dekoder dxr3. Przed chwilą zadzwonił
do mnie, że działa świetnie, ale... kiedy wyjął Matroxa i włożył
byle co (czyli Tridenta). Mam zamiar sam przy tym podłubać, ale
przedtem chciałbym się rozeznać w temacie zgodnego działania obu
wymienionych urządzeń pod jedną obudową. Czy wystąpiły jakieś problemy?
I jak je można rozwiązać? Procesor AMD K5, płyta z chipsetem Via.

--
~~~~~~~ *MagiC* Robson ~~~~~~~ http://rainbow.mimuw.edu.pl/~robson ~~~~~~~
Alkohol poprawia myślenie!