Blad 650 w Dial-up

Autor: Piotr Konopka (piotr.konopka_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 18:37:17 MET

Witam,

Instalowalem ostatnio modem wewnetrzny Zoltrix Spirit 56k PCI (chipset
Rockwell) na plycie Chaintech CT-6 VIA3. Instalacja standardowa (PnP), proba
polaczenia sie z siecia przez TPSA (standard) i w trakcie weryfikacji
uzytkownika i hasla otrzymalem taki komunikat:

BLAD 650:
Komputer, ktorego numer wybrano, nie odpowiada na zadanie sieci. Sprawdz
ustawienia typu swojego serwera we wlasciwosciach polaczenia Dial-Up. Jesli
problem bedzie sie powtarzal, skontaktuj sie z administratorem sieci.

po ktorym polaczenie zostawalo rozlaczane. Oczywiscie zaczalem zmieniac
ustawienia, zarowno softu (kompresja naglowka, powiazania pomiedzy
protokolami, itp rzeczy) oraz sprzetu (przerwania, porty, zasoby systemowe -
zarowno w Win jak i w BIOSie). Jednak zadnego rezultatu to nie przynioslo, a
spedzilem na tym 2 dni

Myslac, ze moze siec TPSA nadaje sie jedynie do..., zaryzykowalem
dodzwonienie sie na numer dostepowy providera w Kielcach (pozostalosc po
mlodszych latach). Wlaczylem okno terminala, wybralem numer - polaczenie,
login, pass, ich weryfikacja... i pojawil sie ten sam komunikat.

Modem byl przez ostatni czas nieuzywany (jakis rok, kurzyl sie tylko
wkrecony w plyte innego komputera), jednak wczesniej dzialal bez zarzutu.
Czy ktos moze mi pomoc? Mam komputer, modem, linie telefoniczna i nie moge
nic zrobic. Jestem juz lekko poddenerwowany, bo sprzet po raz pierwszy nie
chce sie mnie posluchac.

Z gory dziekuje za pomoc.

Piotrek

Piotr Konopka
ul. 1 Sierpnia 40A/29, 02-134 Warszawa
tel. kom.: +48 501 276 646, ICQ# 20350900
e-mail: piotr.konopka_at_poczta.fm