Re: Celeron 466

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 11 Jan 2001 - 15:15:11 MET

> Na FSB 83 nie chodził, na 75 chodził jedynie odtwarzanie DVD było
> szarpane. Po powrocie do 66 jak reka odjal.To u mojej dziewczyny.
> A u mnie na 433 chodzi już rok na 83x6.5=542 MHZ i jest OK !
>

> Rafał Kumorek
U mnie chodzi na 525 max to coś pona d 550 ale u kolesia chodził na 600 z kawałkiem, no cóż bardzo duże znaczenie ma chłodzenie. Zanim winda się odpali procek tak się nagrzewa że się wiesza przy odpalaniu. Jakieś tam Waretfal`e czy Rainy nie pomogą (nie zdążą się odpalić), a przy niższych cząstotliwościach jedynie zmniejszają temperaturę gdy procek nie jest obciążony w 100% - ale zawsze coś takie prog. pomagają. Muśle że jednym z wyść jest kupno modułu Peltiera do chłodzenia lub zmienić procek na 400 czy 433 (te chybateż się nieźle kręcą, bo w 466 wszystko zalezy od samego procka jedne się lepiej kręcą inne nie)