Re: Aver TVCapture98 i RIVA TNT2 M64

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 12:47:50 MET

Użytkownik woj2nio <woj2nio_at_irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93k490$1bb$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Czy moglby mi ktos powiedziec jak rozwiac maly problem z katrami: RIVA
TNT2
> M64 32MB i Aver TVCapture98 ... Przy probie odpalenia tunera TV otrzymuje
> komunikat:
>
> "Your VGA display is running in 16-color mode. Please change to at last 16
> bit Hi-Color mode."
>
> Kolory mam ustawione na True Color przy 1024x728.
>
> Dodam, ze na karcie RIVA TNT 16MB chodzilo bez problemu.

tak ?? sprawdzałeś ?? bo nie chodzi tu o ustawienia twojego pulpitu !!!
a o tryb DirectDraw ( obsługa DirectX ) w 6400x480 albo jeśli masz nowe
stery a nie te oryginalne w 800x600 - pogrzeb w ustawieniach karty
graficznej i DirectX'a
( mam taką samą kartę !!!! - więc mam prośbę : jak już odpalisz to sprawdz
proszę czy w ustawieniach tunera mozesz zablokować jakiś kanał na hasło -
nie mogłem tego u siebie odpalić !!! )

pozdra ........