Odp: Wypalanie p³yt na Playstation.

Autor: Wojt (wojt2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 11:42:15 MET

U¿ytkownik Tomek <scyzor_at_kpp.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:93k0hs$p7g$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam,
>
> Mam problem z kopiowaniem p³yt CD (piraty) na Playstation.
> Podczas kopiowania (Easy CD Creator) nie ma ¿adnych
> b³êdów jednak¿e wypalona p³yta powoduje natychmiastowy
> zwis konsoli. Jak dotychczas zmarnowa³em kilka p³yt
> i tylko jedna dzia³a. Wszystkie wypalone p³yty na PC s¹ OK.
>
> Czy s¹ jakieœ kruczki w wypalaniu p³yt na Playstation ?
> (tj. szybkoœæ zapisu? rodzaj noœnika? )
>
> pozdro

musisz miec przerobiona konsole... wmontowany uklad elektroniczny ktory
pozwala czytac plytki inne niz czarne.... na gieldzie kosztuje to ok 70 zl,
a jak umiesz to za 6 zl kupisz czesci i poskladasz