Re: Win2K prof i plyta Asus CUBX (udma 66)

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 10:35:02 MET

-~*Joanna*~- <da whatever>

>Posiadam plyte Asus CUBX i system Win2K.
>W czasie kopiowania duzych plikow system potwornie sie spowalnia (skoki
>myszki).
>Wydaje mi sie ze jest to problem tego ze nie jest wlaczony tryb Udma 66
>(dysk jest Udma 66)
>Plyta zawiera zintegrowany kontrolel udma 66.

Rozumiem, ze dysk ten jest podpiety do tego kontrolera? Czy
zainstalowalas sterowniki do tego kontrolera? (Jesli to CUBX to jest to
kontroler CMD, jesli CUBX-E to kontroler firmy Promise, sterowniki
znajdziesz na ftpie ponizej w dziale pub/driver/mb).

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815