Re: Gdzie jest COM2?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 08:36:40 MET

Użytkownik Gwidon S. Naskrent <naskrent_at_artemida.amu.edu.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.ULT.4.10.10101102101050.15555-100000_at_artemida.amu.edu.pl...

> Po przyniesieniu do domu HiSa z przerazeniem stwierdzilem brak w swoim
> kompie drugiego portu szeregowego. Nic to - podlaczylem zamiast myszy, na
> COM1, sieciuje w Linuxie, ale dla moich rodzicow (tak, oni tez...)
> wolalbym jednak cos wygodniejszego niz przesuwanie kursora numeryczna z
> predkoscia dwoch pikseli na minute. Czy czeka mnie wymiana plyty glownej,
> czy da sie to jakos obejsc?

> Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
> --- uwazam ze samym sigiem podnosze wartosc
> merytoryczna watku --- robert maron [sic]

ciesze sie ze nie napisales jaka to plyta !!! dla jeszcze wiekszego
utrudnienia zagadki proponuje pominac czec z HIS'em i nie mówic ze chodzi o
COm2 tylko o jakis port !!! o opowiesc o rodzicach zamienic inwazja obcych