Re: Plyty na VIA.

Autor: Tomasz Sienkiewicz (siena_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 20:52:16 MET

Hammer <info2sys_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Ogolnie z VIA nie jest najlepiej, tak samo dla Intela czy AMD w obu
> przypadkach jestes zmuszony do instalacji, potrzebnych nakladek
> softwareowych... czesto wszystko sie wiesza, nie chodzi tutaj o sam chipset
> ale o elementy twojego PC, zazwyczaj czytam o roznych bledach na grupie, a
stary nie w tym rzecz, wine ponosi winblows, dlaczego ripowanie z CD na
windzie mi sie kisi, a pod linuxem chula peiknie, dlaczego pod winda
trzeszal live, pod linuxem nie ? moge jeszcze wymienic kilka rzeczy ale nie
ma sensu, fakt niezaprzeczalny, ze wiekszosc winy lezy w dosc kiepskim OS.
chociaz sam mam plytke na VIA, jednak po skonfigurowaniu nie mam z nia
problemow.
                                                        Siena
E-MAIL: siena_at_mat.uni.torun.pl | WWW: http://www.mat.uni.torun.pl/~siena
* Origin: A real fast ant does things in an instANT.