Re: ATI

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radiozet.com.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 20:59:29 MET

Sir David napisał(a) w wiadomości: <3A533339.8ECCC5D7_at_zetobi.com.pl>...

>Musi byc rozdzielczosc max. 800x600 zeby dalo sie przelaczyc na TV,
>powyzej zawsze jest not connected. Telewizor nie musi byc nawet
>wlaczony, byle kabelek byl podlaczony.

a widzisz. a u mnie (fury 16MB TV-out) jak nie włącze TV i nie dam AV to nie
odpala
wejścia. Jak mam wyżej niż 848x600 (nie 800 tylko 848) to robi mi wirtualny
desktop
tak jak w X ach. A i uwaga na napięcia. Ja muszę odłączać kablówkę od Video
bo mam 60V
potencjału pomiędzy kablem od TV a kompem.

BTW czy obraz z SVHS będzie dużo lepszy od composite (nie mam okazji
porównać)

pozdrowionka

przemek