Re: Plynne odtwarzanie obrazu na karcie TV

Autor: Tomasz Stawarz (toms_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 20:30:05 MET

"mat" <kaktus1_at_poczta.fm> wrote in message
> Przy Overlay'u jest jeszcze opcja Preview. jak to załšcze to jest to
> samo. Co za syf. Jak zainstalowałem JTV i BorgTV to obraz był idealny
> ale za to pilot nie działa.

Mam BorgTV+ bRemote i działa i Tv i pilot do niego (dodatkowo mozna uzywac
pilota do obslugi innych programow).
Jest tylko jeden feler: bTV nie wylacza wygaszacza ekranu (w2k) i 5 min
ogladam a pozniej albo wylacze (sam, recznie) albo gwiazdki (taki mam
wygaszacz). Moze ktos to rozwiazal ?

Pozdrawiam Tomek