Re: ibm na ata66! - pilne

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 21:30:24 MET

> oj, kolego... to nie trzeba sie bawic, tylko poznac dzialanie programu,
jego
> wady
> i zalety, a dopiero pozniej go uruchamiac. uwazam ze ta krytyka jest
> bezpodstawna

co masz na myśli mówiąc "działanie programu". Do czego on służył to ja
dobrze wiedziałem chyba z tego co napisałem to wynika, że chciałem zmienić
tryb pracy.
Wady i zalety to mogłem poznać dopiero samemu bo modemu nie miałej jeszcze
wtedy i opini innych nie poznałem.

> hmm...
> no coz, jesli testujesz Sandra, to juz nic nie powiem :-/
> (poza tym ze moglbys znalesc inny tester)

Testowałem Sandrą tylko z tego powodu, że nie miałem nic innego pod ręką.
Poza tym jak napisałem zauważyłem, że transfer jest wolniejszy już po
długości startu Win98. Dalej teraz jeśli już to męczę HD Tachem (wcześniej
nie małem no bo skąd. czytaj tak samo jak wcześniej brak modemu).
Pozatym nie powiesz mi chyba, że Sandra pokazuje wyniki różniące się o 50% w
każdym teście?

Nareszcie śpiący spokojnie Seba