Re: Barracuda 30MB

Autor: Julius Caesar (juliusc_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 19:25:39 MET

Uzytkownik "Tomasz Sikora" <tsikora_at_bo.jagiellonia.krakow.pl> napisal w
wiadomosci news:3A5C6D8D.DAEE0E6B_at_bo.jagiellonia.krakow.pl...
> Hej
> kupilem Barracude II 30, 7200, ATA66
> jestem z tego dysku zadowolony,
> denerwuje mnie tylko to ze jest taki glosny,
>
> i czy prawda jest ze Barracudy II czesto padaja.
>
> Nara...

Witam
Mialem taki dysk. Pierwszy padl w drugim tygodniu, wymienilem i drugi dziala
6 m-cy.
Jest faktycznie glosniejszy niz np. IBM. Wlasnie na moim dysku IBM 30 Gb
wypadl jeden
klaster, po 3 miesiacach pracy. Wszystkie dyski padaja, jest to tylko
kwestia czasu.
pozdrawiam
Krzysztof