Re: Co, gdy komp. przechodzi przez strony biosu strasznie

Autor: plain (plain_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 15:45:50 MET

Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl>
napisał w wiadomości

> W tej samej obudowie ?

> Pooglądać czy i w których miejscach płyta jest łączona do obudowy.
> Sprawdzić, czy i jak obudowa jest uziemiana, czy jest połączenie
> [i jakie... omomierz "na zimno" !] obudowy z "zerem wyjścia" zasilacza
> (czarny kabelek, AFAIK, z tych wychodzących z zasilacza)
> Płyty miewają styki (w okolicach śrubek, w postaci pierścienia ze
> scieżki) właśnie przeznaczone do połączenia z obudową; jeśli jednak
> obudowa "sieje" zakłóceniami z przyczyn różnych - może się opłacić
> podłożenie podkładek izolacyjnych !
ciach
Witam
Dodam iz spotkalem nast. przypadki, oprocz wymienionych przez autora : 1.
"sledzie " czyli zaslepki dotykaja krawedzi laminatu ( okleilem brzeg plyty
dobra tasma)
2. Plyta jest zle zamocowana, bo obudowa jest wyjatkowo paskudna, przy
transporcie sie przekrzywia, dotyka obudowy no i masz klopot, ba akurat tu
wyszlo to na stole - w poziomie ok, a w pionie zgon, to samo - pomoglo
oklejenie brzegow plyty, obudowy nie oplacalo sie zmieniac.
aha - jeszcze jedna uwaga , czasem jak podokrecasz plyte to okazuje sie iz
wygina sie ona i to tez moze cos nabrozdzic, ale to mnie jeszcze nie
spotkalo.No i masz jeszcze czesto rozne podkladki izolujace dolaczone do
zest. srub do obudowy, moze to ci pomoze ? ja tego akurat nigdy nie
urzywalem, ale niewykluczone ze mnie to spotka.