Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: Kowal13 (kowal13_at_poland.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 08:26:41 MET

> Sprbuj poakcelerowac sobie w MAXie, Softimage, Mayi czy LightWavie to
> sie przekonasz.
> To, ze Quake smiga, to normalen bo tam uzyty jest MiniGL.

No właśnie. Jak ktoś chce się zajmować profesjonalną grafiką to
raczej nie kupi voodoo3 nie kupi też taniego MX'a No Name.
A większość ludzi kupujący akceleratory to tacy którzy chcą
sobie pograć, a skoro bez względu na API wszystko dobrze
działa na Voodoo3 to co to za argument że ma nieprawdziwego OGLa ?:)

> Zglos sie na pl.comp.grafika.grafika3d tam cie nawroca ;-)

Nie muszą bo grafiką na profesjonalnie się nie zajmuję, chcę sobie
tylko poszpilać :-) I tak jest w przypadku większości przypadków :)

Paweł Kowalski
kowal13_at_poland.com