Re: Problem z sieciom Pomuszcie !!!

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 10:55:38 MET

"Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com> schrieb im Newsbeitrag

> Jestem również pewny, że netykieta zakazuje uzywania ksywek - należy
> wprowadzać swoje pełne imię i nazwisko :->

lup !!! walnelo mnie jak piorun z nieba jasnego. po pierwsze wiec, cytuje
( w wolnym tlumaczeniu) za "newsgroup" allana grouve: "fundamentalna zasada
dzialania newsgroup, jest zapewnienie pelnej anonimowosci, bioracym w
dyskusji udzial"
po drugie: bardzo prosze o sprawdzenie w jakimkolwiek slowniku znaczenie
slowa ksywka (ksywa) i gdy juz, bedziesz wiedzial (bo zakladam, ze uzyles
tego slowa przez nieswiadomosc, w innym przypadku odebralbym to jako
osobista zniewage) co ono oznacza, prosze o nie uzywanie go wiecej w
powiazaniu z moja osoba :->

A co do wytykania błędów - moim
> osobistym zdaniem raczej chodzi [...]

wybacz, ale nie mam; ani czasu, ani ochoty na wglebianie sie w to
zagadnienie.

I jeszcze coś - netykieta w obecnej postaci jest w pewnych
> punktach znacznie nieaktualna

jak wyzej.

pozdrawiam
jurek