Re: Plyty na VIA.

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Wed 10 Jan 2001 - 09:24:10 MET

Gadasz głupoty !

Jedynym "patchem" który użytkownik VIA musi zainstalowac to VIA Servive pACK
4.25a. Oczywiście wychodzą nowe "patche" ale to nie oznacz że musisz je
instalować.

W wiekszości przypadków ludzie skarżący się na problemy są sami sobie winni.
Kupują fatalnej jakości podzespoły (płyta głowna , pamięci , k.graficzne)
dodatkowo kupują najtańsze obudowy z "podejrzanymi" zasilaczami a na dodatek
zestaw ten "doprawiają" kiepskim coolerem któy nie nadaje się do Duronów.

Inną sprawą jest tak zwane dążenie do max. podkręcenia procesora.
Dużo "zielonych" ludzi widząć że jego kolega podkręcił procesor np. na 900Mhz
nie chce być "gorsza" i podkręca go na 900Mhz lub 1000Mhz.
Najgorsze jest to że duża takich "Overclockerów" nie potrafi ustawić takiej
częstotliwości i napięcia przy którym komputer działa na 100% stabilnie.

Później te osoby zwalają całą winę na procesor.

Ja sam spotkałem się wile razy jak tzw. "fachowcy" wygadywali niesamowite
bzdury o Duronach i o płytach pod niego.

Inną sprawą jest to że duża część ludzi kupuje komputery w tzw. promocjach.
Komputery w większosci złożone w ten sposób są zmontowane z najgorszych (a
zarazem najtańszych) części i zapewne ich stabilnośc będzie bardzo odbiegała od
oczekiwanej.

Ja sam na początku starałem się uzyskac z procesora MAX ale zszedłem z 950 na
850Mhz gdyz dla mnie najważniejszajest stabilnośc a nie prędkość ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
ICQ: 92575915