Re: Plyty na VIA.

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 14:00:37 MET

Hi!

"Hammer" <info2sys_at_poczta.onet.pl> napisales(as):

>Ogolnie z VIA nie jest najlepiej,

Tak, jak ktos nie umie sie tym poslugiwac...
KT133 to bardzo udany chipset.

>tak samo dla Intela czy AMD w obu
>przypadkach jestes zmuszony do instalacji, potrzebnych nakladek
>softwareowych...

Cholera, a nie denerwuje Cie ze do grafiki musissz jakie stery
instalowac ?

>czesto wszystko sie wiesza,

Jassse.....

> wole miec 99% kompatybilnosci niz 99%
>kompatybilnosci na duronie z paczami...

jakiez madre stwierdzenie.

>Z grubsza jestem zadowolony, zadnych paczow nie instalowalem, wszystki gry
>mi chodza, mam chujowa karte graficzna geforce2mx sdram z tvout daytona.

PLONK warning za jezyk.

>Jak mowilem u jednych chodzi u innych nie...

ROTFL !!! _teraz_ usilujesz twierdzic ze masz trzezwy osad ? LOL...

--
Pozdrawiam !!!
MGB