Re: Dysk IBM Deskstar DTLA 307045 46,1 GB - opinie

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 09:28:54 MET

> Jak sprawowal sie maxtor ? Moze moglbys napisac cos wiecej
> na ten temat. Malo ludzi go ma, a ponoc sa to nie najgorsze dyski.

Przywiozlem 2 15GB 7200 2MB (Maxtor Diamond Plus) zeszlego lata ze Stanow
(obydwa w wersji Retail, czyli pudelko, szyny do mocowania w kieszeni 5,25,
kabelki a to tego Norton Utilities gratis). Sprawowaly sie doskonale
(zreszta dalej sie sprawuja tylko u nowych wlascicieli). Bez problemowe,
zero awarii. Wedlug mnie jedne z najbardziej niezawodnych dyskow, niestety w
Polsce niezbyt popularne.

Pozdro
Remi.