Re: Dysk IBM Deskstar DTLA 307045 46,1 GB - opinie

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 22:09:32 MET

>Dysk znakomicie radzi sobie z duzymi ilosciami malych plikow oraz z
>szybkim przeskakiwaniem z jednego obszaru w drugi (czyli na przyklad
>kopiowaniu na raz z dwoch zrodel) czego nie mozna powiedziec o 305040.

Aha, no wlasnie o to przeskakiwanie w sumie mi sie chyba rozchodzi.
Bo jak np. obrabiam jakis film w Adobe Premiere, ktory sklada sie z kilku
plikow to gdy jest przejscie pomiedzy jednym plikie avi a drugim czyli
konczy sie odtwarzac jeden plik a zaraz potem zaczyna drugi i i to nie
od poczatku to moj segate nie zapewnia abyt plynnego przejscia
i musi w tym momencie troszke (jakas sekunde, moze z kawalkiem)
pomielic. A chcialbym, zeby bylo to przejscie tak plynne jakby sie ogladalo
film zlozony z jednego kawalka. Uff... mam nadzieje, ze zrozumiecie o co
chodzi bo chyba troche namieszalem ;)
ABS