Re: czy jest program do kopiowania dlugich nazw w dosie

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 09:30:33 MET

On Wed, 10 Jan 2001, Tomek wrote:

>+ "Adid" <Adid_at_poczta.onet.pl> wrote in message
[...]
>+ Witam !
>+ Sa male programiki obslugujace LFN (zastepuja podstawowe komendy
>+ DOSowe). Uwaga ! Nie uzywaj ich spod Windowsa - moga wtedy niezle
>+ namieszac (uszkodzenia plikow itp.)

 Pozostając NTG: wedle mojej wiedzy wszystkie te programy
korzystają z bezpośredniego dostępu do dysku, a wtedy
w Windowsach działa ochrona zapisu; żeby jakiś program
mógł "namieszać" uzytkownik musi *najpierw* wydać LOCK
i potwierdzić że chce sobie zepsuc dysk -;)
 Nie strasz ludzi -:)

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.