Re: Duży problem

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 03:07:43 MET

blonDIE wrote:

> Bla, bla , bla

Popieram!

> Ja mialem Win95 z nalozonym IE 4.0 a na to Ie 5.0, pare patchy do Win'a i
> wszystko chodzilo lepiej i szybciej niz jakakolwiek 98.

Ja zatrzymałem się przy IE4.02 - ale tylko dla tego, bo np. EasyCD wymagał
IE, a 4 mu starczało ;-)

> Gdyby nie klopoty z obsluga AGP to nie zmienil bym z 95 na 98 pomimo
> przesiadki na szybszy procek. (MIalem 233 a mam 633).

Zależy od karty: ja miałem ViperV330agp - na orginalnych sterach Diamonda
nie miałem żadnych problemów z AGP ;-)

> Polecam 95 z IE dolaczonym, zajmuje mneij niz 98 a i jeszcze szybciej
> chodzi.

Powieram (i tak cały czas mam ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|