Re: Duży problem

Autor: blonDIE (kamil_at_rainsoft.tl.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 22:31:03 MET

> Kwestia do dyskusji: W98 jest stabilniejszy (zwlaszcza se), lepiej
> dopracowane GUI, szrsze mozliwosci (zwlaszcza se)

Bla, bla , bla

Ja mialem Win95 z nalozonym IE 4.0 a na to Ie 5.0, pare patchy do Win'a i
wszystko chodzilo lepiej i szybciej niz jakakolwiek 98.

Gdyby nie klopoty z obsluga AGP to nie zmienil bym z 95 na 98 pomimo
przesiadki na szybszy procek. (MIalem 233 a mam 633).

Polecam 95 z IE dolaczonym, zajmuje mneij niz 98 a i jeszcze szybciej
chodzi.