Co, gdy komp. przechodzi przez strony biosu strasznie

Autor: Cessario (czarotoja_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:21:16 MET

Mam mały problem. Choc może to wydawać się lamerskie to faktycznie
nieĽle utrudnia to życie. Chciałem pomóc mojemu bratu w przepisywaniu
pracy mgr. i podarować mu 486, więc wzsystko podłaczyłem i fajnie
działało z Win95 dopóki nie zapakowałem wszystkiego do obudowy i wtedy
zaczęło się. Pierwsza strona biosu ładuje się strasznie długo, ale
chociaż póĽniej zaczyna ładować system (wcześniej nie chciała tylko
zatrzymywała się na tej stronie). Liczę na to, iż jest to mechaniczne
uszkodzenie, ale ważne, że chociaż działa. Sprawdzałem na przykładzie
innej płyty i syndrom jest ten sam. Kochani, co rooobić!