Re: Zamykanie WinMe - POMOCY! :-(

Autor: Łukasz Kalbarczyk (l.kalbar_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 20:05:20 MET

> Posiadam PIII500, 64MB RAM i WinMe. Bardzo czesto podczas jego
zamykania

Cieszę się, że problem nie występuje tylko na AMD...

> pojawia sie niebieski ekran z tekstem (w jednej linijce, na srodku ekranu)
> "Blad ochrony systemu Windows. Nalezy ponownie uruchomic komputer. System
> zatrzymany". Problem pojawil sie stosunkowo niedawno. Czytalem gdzies w
> starych postach, ze problemy moga sprawiac stery do TNTx (mam nVidia Riva
> TNT2 M64 32 MB). Rzeczywiscie, niedawno zmienialem stery, ale na nowsze,
> przeznaczone dla Win9x/Me - Detonator3 6.31 (tamte, starsze, dla Win9x nie
> sprawialy problemu). Oczywiscie nie mam pewnosci, ze to wlasnie one sa
> problemem.

Ja też spróbuję zainstalować starsze... Może 5.22...
Ale też mam TNT2M64...

> Jesli ktos wie, jak ten problem rozwiazac, bardzo prosze o pomoc.

Były przypuszczenia, ale jak na razie nic z tego...
Więcej w moim poście sprzed wczoraj...

Łukasz Kalbarczyk    (ICQ: 84004777)
      l.kalbar_at_boss.staszic.waw.pl
      http://www.piatka.o.k.pl