Zamykanie WinMe - POMOCY! :-(

Autor: VOYAGER (voyager46_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 16:34:05 MET

    Posiadam PIII500, 64MB RAM i WinMe. Bardzo czesto podczas jego zamykania
pojawia sie niebieski ekran z tekstem (w jednej linijce, na srodku ekranu)
"Blad ochrony systemu Windows. Nalezy ponownie uruchomic komputer. System
zatrzymany". Problem pojawil sie stosunkowo niedawno. Czytalem gdzies w
starych postach, ze problemy moga sprawiac stery do TNTx (mam nVidia Riva
TNT2 M64 32 MB). Rzeczywiscie, niedawno zmienialem stery, ale na nowsze,
przeznaczone dla Win9x/Me - Detonator3 6.31 (tamte, starsze, dla Win9x nie
sprawialy problemu). Oczywiscie nie mam pewnosci, ze to wlasnie one sa
problemem.
    Jesli ktos wie, jak ten problem rozwiazac, bardzo prosze o pomoc.

Z gory dzieki,

--
-=<VOYAGER>=-
Voyager46_at_interia.pl