Re: Problem z SDI

Autor: adramelech (adramel_at_nets.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 08:52:46 MET

Użytkownik "Detonus" <detonus_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Guru adramelech w poscie <93dgor$sja$1_at_news.tpi.pl>, adramel_at_nets.pl
> naskrobal...
Oczywiście
> Co do tych pingow to wpisujesz adres IP czy domenowy ? Moze dns cos nie
> tak ? Sprobuj wpisac recznie jakies inne DNSy niz TPSA.
>
> U nas w sieci ostatnio calkiem czesto dziala SDI przez powiedzmy 5 godzin
> a potem nic. Jest polaczenie ale nic nie dochodzi. Rozwiazalismy to w
> sposob taki, ze po 10 minutach "bezruchu" nastepuje auto rozlaczenie. I
> na razie sie to sprawdza, bo nie musze juz dzwonic co dzien do naszego
> "posiadacza" o restart netu :)

Też tak kiedyś miałem. Tyle że mi padało 1/2 h przy intensywnym kożystaniu.
Ale oddałem terminal do boku i nowy dział bez problemu.

> Nie normalne.
No włąśnie. A co z tym zrobić?

> Sprobuj na kompie u kumpla podlaczyc to SDI. A co do WinME to nie ma pod
> nim problemow z SDI. Cos ci sie musialo poprzestawiac albo zepsuc.
Popsuło się w windzie. Zainstalowałem w2000. Pod nim sdi działą dobrze.
> Zadzwon do BOK-u i ich zwyzywaj :) (rowniez ode mnie)
Chyba do M$. To ich system się skaszanił. HIS działa. W98/ME nie.