Re: Grafika PCI --> AGP

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 09:02:47 MET

Guru ~ KYS ~ w poscie <93cuom$2s5$1_at_h1.uw.edu.pl>, kys_at_poczta.fm
naskrobal...

> hi hi wezmę młotek i jeszcze raz spróbuje... :))
>
> a tak na poważnie, to zastanawia mnie to, że jak wsadzę tą kartę na
> AGP, to się komp w ogóle nie odpala tylko piszczy... - trochę to
> dziwne...?
Czemu dziwne ? NIE docisnieta karta = brzdeki ze spikera :)
Moj starty intel740 byl taki toporny ze kiedys meczylem sie z nim z
godzine i balem sie ze sobie plyte zrype. On tylko pi pi pi. Kurcze wtedy
naprawde bylem zalamany :( Takze probuj docisnac i juz. I sprobuj wziasc
od kogos inna karte AGP i zabacz. Ostatnio zmienilem tego i740 na GF2MX i
nie ma zadnych problemow.

--