Re: HPT 366 na Abicie

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 07:47:53 MET

Użytkownik "Marcin" <martomczyk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytani dootyczące HPT 366 na Abicie BE6 II ver 1.2 a mianowice
ostatnio
> przeczytalem na grupie ze HPT 370 potrafi namieszać z dyskiem.
>
> Czy to prawda?
> Czy ewentualnie HPT 366 też coś takiego robi?
a różne głupoty tu loodzie piszą !!!
a tak poważnie kontrolery te nie należą do najlepszych ale skoro już są to
warto z nich korzystać
- osobiście mam 2 płyty Abita ( BE6 i BE6 II - czyli HPT366 i HPT370 )
rozsądnie wgrywam nowsze BIOS'y ( warto ) i jest OK
a jeśli chodzi o dyski : to owszem stare BIOS'y nie potrafiły rozpoznać
prawidłowo nowych dysków ( ale po wgraniu BIOS'ika było najczęściej OK )